مقالات آرشیو خبر ها
اگر یادم كنی یا نه، من از یادت نمی كاهم...

اگر یادم كنی یا نه، من از یادت نمی كاهم...

از آنچه بر او گذشته به هیچ وجه ناراحت نیست و با احترام فراوان از یوونتوس سخن می‌گوید. انگار محجوب بودن و تعصب مثال‌زدنی همیشه باید یكی از ویژگی‌های سنگربانان سوم یوونتوس باشد. به دشواری می‌توان چیزی جز این از كارلو پینسُلیو در صفخات روزنامه‌ها و وب‌سایت‌های خبری رصد كرد. مرد مونكالیه‌ریایی (شهری در استان پیه‌مونته و در فاصله كمتر از 10 كیلومتری تورین) یووه این روزها در كنار انگیزه‌های كریستیانو رونالدو برای افزایش شمار گل‌هایش در رقابت‌های سری A، در انتظار اذن ماسیمیلیانو الگری برای ایستادن در چارچوب دروازه یوونتوس در این فصل است.

 

در طول فصل بارها نمای بسته چهره‌اش بر روی نیمكت ذخیره‌ و دویدن‌های پر هیجان و پر شعف‌اش به سمت گوشه زمین پس از گلزنی بازیكنان یووه و شریك شدن در خوشحالی بعد از گل‌‌ها را از صفحه تلویزیون تماشا كردیم. در طول فصل هرگز مصاحبه‌ای دوپهلو با چاشنی گله‌‌گذاری از سنگربان 29 ساله یوونتوس در هیچ رسانه‌ای منتشر نشد و پست‌ها و استوری‌های پر حرارت او در حساب كاربری‌اش در اینستاگرام نیز از او یك بازیكن/طرفدار دوآتشه ساخت. ایماژهای وجدآور «كارلو» در طول این فصل باعث شده تا جانشین جانلوئیجی بوفون در بازی خداحافظی‌اش از یووه، با وجود اینكه حتی ثانیه‌ای نیز در طول دیدارهای این فصل در چارچوب دروازه بیانكونری نایستاد اما به یكی از دوست‌داشتنی‌های بانوی‌پیر مبدل شود.

 

همین چند هفته پیش بود كه الگری از استحقاقِ بازی كردن كارلو پینسُلیو دست‌كم در یك بازی این فصل سخن به میان آورد؛ وعده‌ای كه در آستانه آغاز هفته سی و ششم سری A هرگز محقق نشده است. آنچه از خبرها برمی‌آید او به احتمال فراوان در دیدار مقابل رم نیز درون دروازه نخواهد ایستاد و شاید همچون سال گذشته دروازه‌‍بانِ ویژه یوونتوس در دیدارِ منتهی به «جشن قهرمانی‌اش» باشد.

 

قانون و تضمینی برای حضور دروازه‌بان سوم یك باشگاه در طول یك فصل در ورزش فوتبال نگاشته و تنظیم نشده و گلری كه در یك تیم به این عنوان مفتخر می‌شود باید در انتظار تصمیمات سرمربی و اتفاقات غیرمترقبه باشد. با این حال با توجه به حضور یووه در سه تورنمنت مختلف و مصدومیت ماتیا پرین در هفته‌های پایانی و مسجل شدن قهرمانی بیانكونری، انتظار چند حضور معدود در تركیب یووه قطعاً خواستی غیرمنطقی و زیاده‌خواهانه تلقی نمی‌شود.

 

باید منتظر ماند و دید آیا مكس الگری در نهایت فرصت بازی كردن به كارلو پینسُلیو را خواهد داد یا نه؟ مرد پر انتقاد این روزهای یووه می‌تواند با اعطای این بخت به سنگربان سوم یووه، ضمن استفاده از تمام داشته‌های باشگاه در طول این فصلِ نه‌چندان دلچسب، هم ادای دینی به یكی از متعصب‌ترین بازیكنان این فصل یووه كند و هم به وویچنك شزنی استراحت دهد.

 

كارلو پینسُلیو فوتبالش را در سال 2007 از تیم پریماورای یوونتوس آغاز كرد و پس از آن در باشگاه‌های ویارجو، پسكارا، ویچنتزا، مُدنا، لیورنو و لاتینا دروزاه‌بانی كرد. او در دو فصل گذشته به عنوان دروازه‌بان سوم یوونتوس در این باشگاه حضور دارد. پینسُلیو كه یك سال دیگر یا یوونتوس قرارداد دارد در تخمین 5 ماه پیش وب‌سایت transfermarkt در حدود 450 هزار یورو قیمت‌گذاری شده است. او همچنین سابقه بازی در لباس تیم‌ زیر 21 سال ایتالیا را نیز در كارنامه فوتبالی‌اش دارد.

 


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حامد
حامد «خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: